dilluns, 4 de maig del 2020

CREA UN PERSONATGE


setmana del 4 al 10 de maig 2020

Et present algú que té un missatge per noltros:

“HOLA, BON DIA A TOTHOM, AVUI M’HE DESPERT AMB GANES D’ANAR D’EXCURSIÓ AL CAMP I A LA VORERA DE LA MAR.
M’AGRADARIA ANAR-HI PER CÓRRER, BOTAR, JUGAR... I SOBRETOT PER A ESCOLTAR ANIMALS, M’ENCANTA SENTIR EL SO DELS OCELLS, EL RENOU DE LES TORTUGUES TREPITJANT FULLES SEQUES, EL SO DELS PEIXOS QUE BOTEN DINS L’AIGUA I ESQUITXEN, M’ENCANTA ESCOLTAR EL QUAC-QUAC DELS ÀNECS...
DECIDIT, M’EN VAIG D’EXCURSIÓ !”

Com te l’imagines? Deu ser un dinosaure, una filleta, un rellotge, una papallona, un home gran, una flor, un bolet? En els contes tot és possible, els protagonistes poden ser persones, animals o  objectes que cobren vida amb la nostra imaginació.
Dibuixa’l.
Què trobes que li agrada fer quan no té amb qui jugar?
A que t’agradaria jugar  amb aquest personatge?

INVENTA UNA PETITA HISTÒRIA SOBRE LA SEVA VIDA.
O ALGUNA EXPERIÈNCIA QUE LI HAGI SUCCEÏT.

Ho publicarem i serà divertit compartir la vostra imaginació, a partir d’un mateix punt de partida segur que creareu històries ben diferents, fantàstiques, intrigants, d’aventures, etc.
Ho pots explicar en un vídeo o un audio, ho pots explicar als teus pares o germans i ells ho escriuran, com vulguis
Tu pots fer el dibuix i escriure el seu nom i  què és? (si és animal, quin animal és; si és cosa animada què és, si és persona...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada